Sunday, May 24, 2009

PROF. SINGGAH DI AYER BALOI


Hari ini kami menziarahi Jaja. Sampai rumah Jaja di Ayer Baloi dalam pukul 3:30 petang. Lepas itu terus ke rumah saya. Ini kali kedua Prof ke kampung saya. Terima kasih Prof. kerana sudi singgah dan tentunya emak saya sebak dan bergenang airmata apabila ketua saya menadah tangan mendoakan kesejahteraannya...apatah lagi saya yang selalu membawa beliau ke mana-mana dan hampir setiap minggu balik kampung menjenguk beliau bersama isteri dan anak-anak akan bertukar ke Shah Alam dan rutin itu sebanyak sedikit akan terganggu...Tentunya doa Prof. membawa erti yang besar kepada perasaan dan jiwa beliau. Semoga kita semua dirahmatiNya...

3 comments:

Syah said...

Salam En Khairul.

Saya pun belum sampai lagi ke rumah En Khairul kat AB tu.

Raya ni kut...

AR Johor said...

Ok Syah...hari tu kita rancang tapi tak jadi...InsyaAllah raya tahun ni 'turn' Ayer Baloi.Pn. Jaja ,Pn.Siti Hajar kampus Larkin, PM Dr.Ismail Ahmad (Perakaunan)dan Md. Din pemandu semuanya pun orang Ayer Baloi..Balik bercuti ke raya nanti..

Syah said...

InsyaAllah kami beraya di sana tahun ni.

Dah lupa rasa burasak Pontian tu.

Bole la beraya ke rumah2 staf UiTM Johor di AB tu.