Friday, April 18, 2008

SIBUKNYA MINGGU INI

Selepas mesyuarat dengan Pendaftar, Prof tawarkan untuk ke Pesta Buku.'You cari apa juga buku yang bersesuaian dengan staf pentadbiran' katanya. Seronok dengan tawaran dan peluang tersebut.Terima kasih Prof...

Pada 7 April berhadapan dengan En.Osman, Ketua Timbalan Pendaftar untuk pertahankan bajet perjawatan. Bawa Fasha sekali (AR Kampus Larkin)..'learning process' untuknya. Semuanya berjalan lancar...kagum dengan cara bekerja En. Osman dan 'team'nya.Tahniah Alias (AR Kanan Unit Guna Tenaga).
10 April PGN (Malam Pra Graduan UiTM
Johor).
Besoknya ke Sutra Beach Resort Trengganu untuk Perbincangan JPQ (Jawatankuasa Kualiti) serta Amanat Dato' VC. 13 April lawatan 'benchmarking' ke UiTM Kelantan bersama JPQ UiTM Johor. Khalid ikut serta . Jaja dan Saiful tak dapat join kerana kursus BTN.

Semasa bengkel di
Sutra Beach Resort
Trengganu

Malam Pra Graduan
di Hotel Equatorial
Melaka

15 hingga 16 April sambung kursus 'Blue Ocean Strategy'..malam tadi bersama Pengurusan UiTM Johor hadir ke Majlis Jamuan Perpisahan Pegawai Daerah dan hari ini terima lawatan kunjungan Balas dari Unit Kualiti UiTM Perak.
Letih tapi menggembirakan kerana banyak pertukaran idea dan penambahan ilmu yang dapat dikongsi bersama...selesai dekat pukul 6:15 petang...semoga selamat sampai dan sejahtera dalam perjalanan pulang ke Perak..Khalid masih di pejabat...persediaan untuk peperiksaan...untuk semua AR yang jaga exam...semoga berjalan lancar peperiksaan April 2008...sebagai bekas AR HEA Johor...pengalaman bertugas di HEA amat berguna dan bermakna...itulah kata-kata yang pernah saya beritahu dengan Khalid dan dia seorang yang cepat belajar...bintangnya cerah..
Prof. bersama Ketua Unit Kualiti
UiTM Perak
Jaja dan Rombongan Q UiTM Perak
Semoga kesepaduan ini melahirkan komitmen yang tinggi antara Kampus UiTM dan akhirnya membawa UiTM sebagai Institusi yang cemerlang dalam pelbagai bidang.
"Sebatang lidi amat mudah dipatahkan...akan tetapi apabila ia mejadi penyapu akan kukuh, kuat dan bersatu"...dan jangan sesekali menggunakan penyapu sebagai hadiah...he..he..he


Story By: JSL

No comments: