Tuesday, October 12, 2010

TETAMU DARI UiTM JOHOR

"Mama...dah habis kelas ke?...Kawan-kawan dari UiTM Johor datang Shah Alam...lebih kurang 17 orang...dia orang menginap di Concorde...sempat ke nak masak...nak ajak dia orang datang rumah...'Okay...Mama ke Tesco..." Jam dah 5:30 petang. saya sampai rumah pukul 6:45 petang semua makanan dah nak siap masak. Lepas magrib kami bersiap untuk menanti kunjungan tetamu diketuai Dr. Hj. Omar Samat, Pengarah UiTM Johor. Hadir sama Pn. Azizah Aris Timbalan Pengarah dan rakan-rakan pentadbir dan pensyarah. Mereka datang untuk pertandingan inovasi.
Brother Salim memulakan majlis
Dr. Lau dan Muruga
Kumpulan ini gelak sakan bercerita...nak join nanti dia orang kata menyibuk pulak...sesekali dia orang berkumpul...sempat juga saya curi ambik gambar...
Khusyuk Dr.Lau dan Muruga mendengar cerita Dr. Omar...mungkin perancangan beliau sebagai Pengarah UiTM Johor
Pasangan bahagia...ceria Muruga bakal jadi bapa...Duduk luar...sesi 'menghalau nyamuk'
Senyum Amin sama je macam adik ipar saya
Pekena kopi kampung
Terima kasih pada semua yang datang khususnya pada Dr. Omar. Semoga UiTM Johor terus cemerlang dan dirahmati Allah dibawah kepimpinan tuan. Amin...

4 comments:

Hayati said...

Pantasnya Puan Zu. kalau saya mau pengsan tang tu. 17 orang tu.

AR Johor said...

hang pun suka masak...fb selalu penuh menu...rasa nak bawak famili pi Penang...rasa masakan hang...udang pun fresh kat sana...

Hayati said...

Tu menu menayang tu...bukan rajin sangat pun. Jemputla mai Penang. Nanti boleh pilih menu dalam fb saya dan bagi tau nak makan apa, InsyaAllah saya memang suka nak masak untuk Khairul sekeluarga.

AR Johor said...

Tqvm...ada kelapangan saya bawa keluarga datang...