Tuesday, September 22, 2009

RAYA DI RUMAH JAJA

Hari ini saya dan keluarga beraya di rumah Pn. Jaja. Jaraknya cuma 7 minit perjalanan dari rumah saya. Bila kira-kira ada 7 orang staf dari kampung saya yang pernah bekerja di UiTM Johor ni. Selain saya dan Pn.Jaja antaranya ialah Pn. Haryati, pensyarah Bahasa Inggeris, Pn. Rahimah, pensyarah Perakaunan (isteri En. Syahrul Akhmar), Pn. Siti Hajar Mohd Ali, EO kampus JB, En. Md Din pemandu dan Prof. Hj. Ismail Ahmad, Perakaunan.

Terima kasih kepada Pn. Jaja dan keluarga kerana menjamu kami dengan mee hup sup. Emak dan adik saya turut serta kerana mengikut kami beraya di rumah saudara mara yang lain selepas ke rumah Pn.Jaja. Untuk Pn.Jaja dan Danish semoga berbahagia di hari raya ini dan tabah serta didoakan semoga dirahmati Allah s.w.t. Amin...

No comments: