Wednesday, July 15, 2009

PEMBEDAHAN KALI KEDUA

Hari ini emak akan ke Hospital Pakar Sultanah Aminah Johor Bahru untuk pembedahan kali kedua tetapi lututnya yang di sebelah kiri (sebelum ini di sebelah kanan). Jika tekanan darahnya terkawal (beliau tekanan darah rendah) pembedahan akan dilakukan pada hari Khamis ini. Saya telefon beliau dan mendoakan agar semuanya selamat cumanya dia kata walaupun untuk kali kedua...perasaan takutnya masih ada.

Saya bersyukur adik saya Yen dan Idah dapat menguruskan pendaftaran Emak dan seterusnya menunggu dan menjaganya semasa di Hospital. Kebiasaannya saya akan menguruskan pendaftaran dan membawa Emak ke Hospital. Kalau ikut perancangan bulan lepas (Jun) saya sepatutnya membawa Emak bercuti ke Kelantan (dah kena tukar nak buat camne)...destinasi percutian yang dah jadi rutin tahunan kami sekeluarga..Semasa hayat Abah, mereka selalu ke sana. 'On the way back' kami akan singgah bermalam di Trengganu dan Kuantan.

Semoga Emak selamat menjalani pembedahan dengan tenang dan sihat sejahtera. Lepas tu kita gi Kelantan eh...

No comments: