Saturday, July 11, 2009

JAMUAN ANJURAN PEMANDU UiTM JOHOR

En. Khairul balik tak hujung minggu ni ? Tanya Farid pemandu UiTM Johor. InsyaAllah balik...jawab saya ringkas. 'Syukur Alhamdulillah..' katanya. Rupanya hujung minggu mereka dah merancang untuk mengadakan jamuan untuk saya, Dan kebetulan hujung minggu kali ni tak ramai pemandu UiTM Johor yang 'outstation' atau ada urusan. Saya rasa terharu. Satu penghormatan dan saya amat menghargainya.
Saya difahamkan hampir RM 500 ringgit kutipan yang dibuat untuk majlis ini di kalangan mereka. Pemandu UiTM Johor mempunyai tabung yang mereka wujudkan sendiri selain kutipan khas untuk majlis sebegini. Mereka juga satu-satunya kumpulan yang menubuhkan tabung 'khairat' yang dibuat secara muafakat...dan diberikan kepada keluarga pemandu Cawangan lain yang meninggal dunia. Sepanjang perkhidmatan saya di Johor, antara kenangan manis bersama mereka ialah apabila mereka berjaya mengadakan majlis berbuka puasa bersama Pengurusan UiTM Johor dan urusan majlis ini yang diadakan berhampiran rumah pemandu diuruskan sepenuhnya oleh mereka...
Terima kasih kepada semua pemandu UiTM Johor. Selamat Maju Jaya.

No comments: