Saturday, June 20, 2009

KURSUS PTK

Bermula 15 Jun hingga 20 Jun saya menduduki kursus PTK yang diadakan di Hotel UiTM Shah Alam. Seramai 37 orang peserta terlibat dari seluruh sistem UiTM termasuk di kalangan Timbalan Pendaftar, Timbalan Bendahari,Timbalan Ketua Pustakawan,Pegawai Perubatan dan Gred Kanan bagi jawatan berkenaan. Turut serta Pegawai Sistem Maklumat Kanan. Sepanjang kursus PTK saya menginap di Hotel UiTM menumpang di bilik Tn.Hj. Yusof, Timbalan Bendahari UiTM Johor. Terima kasih Tuan Hj.

Pagi tadi peperiksaan PTK dijalankan selama 3 jam bermula jam 9:00 pagi. Semalam saya mohon restu dari emak minta beliau doakan kejayaan saya. Dah jadi kebiasaan. Hatta masa main bowling Sukan Antara Kampus juga saya mohon restu beliau sebelum pertandingan bermula. Isteri dan anak-anak juga sentiasa mendoakan kejayaan dan kesejahteraan saya. InsyaAllah..semoga diberkati..

No comments: