Sunday, June 14, 2009

HADIAH YANG AMAT BERNILAI

Petang ni saya susun hadiah yang saya terima sama ada semasa majlis perpisahan mahupun sebelum dan selepas majlis berkenaan. Lebih daripada 30 bungkusan hadiah dan sebahagiannya telah dibuka dan digantung. Sudah tentu hadiah-hadiah ini amat berharga kerana pada saya ia melambangkan kasih dan tanda penghargaan kepada khidmat bakti, persahabatan dan yang pentingnya ia adalah lambang keikhlasan apatah lagi ia disampaikan kepada saya sebahagian besarnya melalui majlis formal yang diatur begitu baik dan cemerlang. Dan saya benar-benar berasa amat dihargai.

Salah satu hadiah yang penuh simbolik dan amat-amat saya hargai ialah hadiah BEG BOWLING kerana saya dapat membayangkan dan merasakan bagaimana usaha-usaha dan perbincangan dibuat oleh mereka untuk akhirnya sepakat menghadiahkan saya sebuah kenangan yang amat indah. Terima kasih staf-staf saya di Bahagian Pentadbiran kerana memberikan bukan saja hadiah tapi tersiratnya kepada usaha-usaha mengenalpasti apa minat saya, menghargai perkhidmatan saya dengan bersusah payah mengadakan majlis perpisahan saya di hotel (entah berapa kutipan dibuat untuk tiap orang) dan semuanya ini hanya dapat dilaksanakan dengan hati yang benar-benar ikhlas dan itulah hadiah yang amat bernilai buat diri saya. Terima kasih...terima kasih...terima kasih...Semoga kalian semua dirahmati Allah.

No comments: