Tuesday, April 28, 2009

PERTUKARAN TEMPAT BERTUGAS

Sah. Itulah tajuk surat yang saya terima pagi tadi yang ditandatangani oleh En. Othman Ibrahim, Ketua Timbalan Pendaftar Jabatan Pengurusan Sumber Manusia.
"Sehubungan dengan itu, pihak Pengurusan telah bersetuju bahawa tuan ditukarkan untuk berkhidmat di Bahagian Pengurusan Perjawatan, Jabatan Pengurusan Sumber Manusia, Pejabat Pendaftar berkuatkuasa 1 Jun 2009."
Saya sudah bersedia. Bersedia dengan doa dan harapan agar saya dapat memberikan perkhidmatan yang lebih baik dan cemerlang lagi. Bersedia dengan keazaman untuk memperbaiki kelemahan dan kekurangan diri dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan. Memohon kepadaNya agar dipermudahkan urusan-urusan saya dalam bidang kerjaya ini. Sesungguhnya saya bermohon kepadaNYa. Amin...
Yang nyata, saya akan pindah dulu, isteri dan anak-anak akan ikut kemudian, mungkin awal tahun depan. Anak saya yang sulung, Fitri Hanafie akan menduduki peperiksaan PMRnya pada tahun ini. Fareha Syuhada di Tingkatan 1 di Sekolah Sri Kenangan satu sekolah dengan abangnya. Mereka tinggal di asrama. Fikrie Aiman di darjah empat dan tinggal dengan atuknya di Labis. Faresya Zulaikha 6 tahun dan Fateha Syahera 2 tahun akan ikut kami ke Shah Alam. Itulah perancangan kami. Saya mohon dirahmati dan dipermudahkan perancangan kami dan pelaksanaannya oleh Allah s.w.t. Amin...

1 comment:

Syah said...

Selamat berhijrah!!