Saturday, April 25, 2009

PERKHABARAN

Betul ke you pindah? Bos...bos kena pindah eh..! Bos..confirm nama bos naik untuk tukar 1hb Jun ni..Hang bila nak pi Shah Alam...aku dengaq nama hang naik...En. Khairul kena tukar Shah Alam ke? En.Khairul mintak balik Shah Alam ke..betul ke dia orang kata Encik tukar Shah Alam.. Rul, you tak dengar ke dia orang buat 'reshuffle'...nama you naik ke... Hello, En. Khairul...saya datang Segamat ambik tempat En. Khairul...

Itulah soalan cepu emas dan pernyataan jujur yang saya terima dalam masa seminggu ni. Sehingga ke hari ini saya masih belum menerima suratnya secara rasmi. Perkhabaran tentang pertukaran saya ke Shah Alam angin-anginnya dah sepoi-sepoi bahasa membisik di gegendang telinga, melintas hormat dalam kotak fikiran dan mencuit perasaan yang bercampur-campur. Bagaimanapun ia sesuatu yang baik kerana saya lebih bersedia apabila dihubungi sahabat saya bahawa beliau akan ke Segamat. Tahniah Saudara Badrulhisham Abu Hassan dari Kampus Bandaraya Melaka kerana dinaikkan pangkat ke jawatan Timbalan Pendaftar. Selamat datang ke UiTM Segamat.

No comments: