Tuesday, March 30, 2010

DIRAIKAN

"You free tak hari Ahad ni..." I nak bawak you makan...'

Saya kalau bab makan no hal punya...kali ini saya dibawa ke sebuah Restoran Arab di Jalan Ampang. Dah tentu menunya makanan Arab. Teringat saya semasa outstation ke Sarawak, Prof.Madya Hj. Yusri Timbalan Pengarah HEA UiTM Johor belanja kami makan di Restoran Lebanon. Saya dengan Prof.Madya Kamel Taufiq order mee goreng...gelak sakan Ustaz Sazali dan PM Yusri...apa daa...kalau setakat mee goreng bila-bila boleh makan...he..he..
Kali ni saya betul-betul makan makanan Arab. Chicken mandy dan lamb mandy. Walaupun saya tak berapa sangat makan daging kambing, tapi kat sini saya makan juga. Sedap dan sememangnya sedap. "Kalau you bawak famili ke sini, cubalah order lamb matghud"...
"I belanja you makan sebenarnya nak raikan birthday you..."
Terima kasih Prof. Kamil atas ingatan dan kenangan ini...saya doakan Prof. sihat walafiat dan dirahmati Allah...

4 comments:

mamadanish said...

Happy Belated Birthday Boss..Semoga dalam rahmat Allah selalu..Terima kasih atas semua kebaikan Bos dan keluarga pada saya.

AR Johor said...

Terima Kasih Ja...semoga Allah memberikan yang terbaik untuk dunia dan akhirat kepada kita semua... Amin

Azman Jaafar said...

mesti best bila ramai2 menyambut

AR Johor said...

Saudara Azman,

Salam perkenalan...terima kasih sudi ziarah...