Saturday, November 14, 2009

HARI KELUARGA JABATAN EKONOMI

Hari ini kami sekeluarga menghadiri sesi berkelah bersama-sama staf Jabatan Ekonomi UiTM Johor di Air Terjun Bekok yang terletak berhampiran Labis dan menghala ke Yong Peng.
Ramai keluarga pensyarah Ekonomi UiTM Johor hadir. Pelbagai acara diadakan. Sudah tentunya sesekali berkumpul begini amat menyeronokkan. Setiap keluarga bawa juadah masing-masing. Sampai saja anak-anak saya tak sabar nak mandi air terjun khususnya baby dan Ika. Ayong, Kak Ngah dan abang Uda masuk acara sukaneka dengan mamanya dan saya sebagaimana biasa mengambil gambar.
Orang dan sampai depan baby tak bergerak-gerak...apa-apapun tahniah le untuk anak Abah ni kerana berani masuk acara yang mencabar ...he..he..he...

Sifu saya Tn. Hj. Yusof juga sibuk mengambil gambar panorama sekitar air terjun ini.
Dalam sibuk bersembang dan makan-makan, Renjer taman menunjukkan seekor ulat gonggok gergasi...diberinya pada saya untuk pegang. Alamak..."sorry Bro, saya tukang ambik gambar aje"..he..he..he...akhirnya Cik Tan yang hulur tangannya dan biarkan ulat gonggok tu menjalar..."ada rasa sakit sikit-sikit masa dia bergerak" kata Tan.
Cuti hujung minggu kali ni rasa puas sebab dah lama kami tak berkumpul sekeluarga. Seronok rasanya bila tengok anak-anak happy walaupun saya tak berkesempatan bawa mereka bercuti dan makan angin pada tahun ini...

1 comment:

Pemuda Internet said...

hari jabatan keluarga ekonomi ya