Friday, October 2, 2009

SUA RAYA UiTM SHAH ALAM

Hari ini ada sambutan hari raya di Padang Kawad UiTM. Pertama kali menghadiri jamuan raya yang diadakan secara besar-besaran di sini. Meriah...memang meriah. Teringat sambutan hari raya dan rewang raya di UiTM Johor. Saya rindu pada suasana itu.
Pelbagai gerai dengan bermacam-macam juadah disediakan. Saya tak ada selera nak makan sangat. Cuma bergerak dari satu khemah ke satu khemah dan ternyata tak menghampakan kerana ramai kenalan dan sahabat lama saya jumpa di sini. Antaranya Zarina Salleh sekarang dah Dr. Masuk UiTM ni sama-sama dengan saya. Jumpa rakan-rakan lama semasa saya berkhidmat di HEP Shah Alam ni serta sahabat-sahabat yang pernah berkhidmat di UiTM Johor.
Khemah Pejabat Pendaftar menyediakan menu Laksa Penang dan ternyata sedap dan menyelerakan.Itupun saya dapat yang last 'kopek' .Terima Kasih Pn. Norziah Daim dan Azmah Maali yang 'simpankan' untuk saya laksa tu. Itu aje yang saya makan sebabnya lepas jamuan saya balik ke Segamat. Jumpa anak-anak (termasuk anak mentua)...he..he..he

No comments: